Site Overlay

Huisregelement

Coupe Chat: Huisreglement

Wanneer u een afspraak maakt of een product aankoopt bij Coupe Chat gaat u automatisch akkoord met het huisreglement.

Ondernemingsgegevens:
Kattentrimsalon Coupe Chat
Dorp 63
3221 Nieuwrode
coupechat@proximus.be
0495/88.80.03
BTW Nr: BE 0799.407.385

Afspraken:
Afspraken kunnen telefonisch, via mail, Messenger & WhatsApp gemaakt worden. Afspraken die gemaakt worden zijn pas geldig na het ontvangen van een bevestiging van Coupe Chat.
Gelieve tijdig op uw afspraak aanwezig te zijn.
Gaat u toch later zijn, gelieve dan te verwittigen.
Indien u later bent, zijn wij genoodzaakt uw behandeling in te korten, dit uit respect voor de volgende klant. Wanneer er niet meer voldoende tijd rest om de behandeling tot een kwalitatief einde te brengen zijn wij genoodzaakt de behandeling te verplaatsen naar een ander tijdstip.
De behandeling zal volledig aangerekend worden, dit ter compensatie van onze verloren tijd!

Annulaties:
U kan tot 24 uur van te voren uw afspraak telefonisch annuleren.
Wanneer u later annuleert ben ik genoodzaakt om 50% van de geplande behandeling aan te rekenen. Dit met een basisbedrag van 20€.
Bij een No Show wordt de geplande behandeling volledig gefactureerd.
Deze vergoeding wordt betaald na het ontvangen van een factuur.
Wanneer u meerdere keren na elkaar te laat komt of niet komt opdagen, kan u een nieuwe afspraak geweigerd worden.

 Persoonlijke gegevens:

Coupe Chat kan persoonsgegevens gebruiken voor de volgende doeleinden:

  • Om contact met u op te nemen via mail, telefoongesprekken, sms of andere gelijkwaardige vormen van elektronische communicatie.
    Om u te voorzien van nieuws, speciale aanbiedingen en algemene informatie over andere goederen, diensten en evenementen die Coupe Chat aanbied.
  • Indien er voor een controle het klantenbestand moet getoond worden, delen wij deze gegevens met de betrokken overheidsdienst.

Klachten & geschillen:

Alle klachten moeten schriftelijk aan Kattentrimsalon Coupe Chat gemeld worden.
Ten laatste 15 dagen na de trimbeurt waar een klacht over is.
Indien geschillen niet onderling kunnen uitgeklaard worden, is de rechtbank van Leuven bevoegd om deze geschillen te berechten.

Algemene Voorwaarden:

Afwijkingen van de algemene voorwaarden:
Individuele afwijkingen moeten schriftelijk tussen de ondernemer en de klant worden vastgelegd.
Wijziging van de algemene voorwaarden:
De ondernemer behoudt zich het recht om de algemene voorwaarden te wijzigen.

  •   Tijdens een behandeling ben ik niet in de mogelijkheid de telefoon op te nemen, gelieve duidelijk je naam in te spreken op mijn voicemail, of jouw vraag per bericht of mail te sturen. Ik contacteer u zo spoedig mogelijk terug.
  • Het trimsalon is 100% rookvrij.
  • Hygiëne is in het salon zeer belangrijk. Daarom zijn rookpauzes tijdens de behandeling niet toegestaan. Het ontsmetten van handen is verplicht bij binnen en buitenkomst.
  • Ik aanvaard contante betaling, betalingen via de bancontact app en een instant overschrijving op
  • BE65 7350 6475 8396.
  • De klant verplicht zich ertoe de verschuldigde bedragen onmiddellijk te betalen na de trimbeurt, kattenoppas en gedragstherapie.

Het verschuldigde bedrag moet ten laatste 15 dagen na de trimbeurt ontvangen zijn cash of op de bankrekekening BE65735064758396.

Indien dit niet het geval is wordt per verschuldigde weet 10 procent van het bedrag kosten in rekening gebracht te tellen vanaf de 15 na de trimbehandeling.

  • De prijzen op de website, sociale media en op het prijzendocument van Coupe Chat, zijn de enige prijzen die gelden en vervangen dan ook voorgaande prijslijsten.
  • Coupe Chat biedt uw kat graag een kwaliteitsvolle kat & vachtvriendelijke behandeling, zo is het mogelijk dat ik meer tijd vraag om een behandeling uit te voeren.
  • Indien de kat de 1e keer niet behandeld wilt worden voor haar vacht door agressie, extreme angst,… wordt er een bedrag aangerekend van 15€ met eventuele vervoer & parkeerkosten.
  • Gebruik van de klantenkaart is op verantwoordelijkheid van de eigenaar om te tonen na de trimbehandeling. Na 10 trimbeurten is de 11e trimbeurt gratis.
    De 11e trimbeurt is gratis enkel en alleen bij een onderhoudsbehandeling.
  • Bij het behandelen van meerdere katten in het gezin op 1 afspraak, geldt een korting van 5€ op de uitgevoerde en gekozen trimbehandeling.
  • Coupe Chat is niet verantwoordelijk voor verlies of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant meebrengt naar het trimsalon.
    Coupe Chat is niet verantwoordelijk voor gebeurlijke ongevallen en/of beschadigingen op de oprit voor of aan het trimsalon. 
    Coupe Chat heeft het recht aan de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur, producten en materiaal aan de oprit beschadigt.
    Dit geld ook voor schade aan onze woning en/of de ruimte waar het trimsalon is gevestigd.
  • Diefstal wordt altijd gemeld bij de politie.
  • Foto’s & eventuele video’s worden enkel vermeld op de website & Sociale Media van Coupe Chat. Coupe Chat heeft het recht om foto’s te maken van de katten en deze te gebruiken op Sociale Media. Indien de klant hier niet mee akkoord is, dient hij/zij Kattentrimsalon Coupe Chat schriftelijk of via email
    (
    coupechat@proximus.be ) hier op aan te spreken.
  • Kattentrimsalon Coupe Chat gaat een dienstenverbintenis aan met de klant, geen resultatenverbintenis. Dit betekent dat er zo goed mogelijk gestreefd wordt naar het afgesproken resultaat maar dat Coupe Chat geen schuld treft indien dit resultaat niet behaald wordt of niet in overeenstemming is van de verwachting van de klant.

De algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten tussen Kattentrimsalon Coupe Chat en de klant met betrekking tot de (vacht)verzorging van de kat, kattenoppas & gedragstherapie.     
Afwijking(en) van deze algemene voorwaarden is (zijn) alleen mogelijk indien dit schriftelijk door betrokken partijen is vastgelegd en ondertekend.

Prijs:

De prijs die de klant moet betalen wordt bepaald na de trimbeurt. Op vraag kan er wel steeds een geschat bedrag aan de klant vermeld worden.
De prijs die de klant moet betalen na de kattenoppas & gedragstherapie wordt bevestigd en bepaald door de gekozen formules hiervan.
Voor het trimmen, kattenoppas & gedragstherapie staan de prijzen vermeld op de website: coupechat.be, Facebook: Coupe Chat & Instagram: Coupe Chat & het document: Prijzen & Aanbod Coupe Chat.

De prijzen zijn inclusief BTW en bestaan uit de prijs van het trimmen aan huis of in het trimsalon, gekozen formule kattenoppas & gekozen formule gedragstherapie bepaalt door de duur + de vervoersvergoeding en eventuele parkeerkosten.
Deze zijn eveneens van toepassing op de modules kattenoppas & gedragstherapie.

De vervoersvergoeding wordt op de volgende manier berekend: Het adres wordt ingegeven op Waze start vanaf Dorp 63, 3221 Nieuwrode naar het afgesproken adres van de trimbeurt, kattenoppas of gedragstherapie.
Het aantal kilometer wordt berekent voor de heen- en terugweg en van dit totaal aantal kilometers wordt 10 km in mindering gebracht.
Indien er voor de afspraak zich nog een andere trimafspraak voordeed op een ander adres, dan start de berekening van de vervoersvergoeding op dit adres en wordt deze samengeteld met de terugweg naar Dorp 63, 3221 Nieuwrode of naar een volgend trimadres. Hier wordt ook 10 km in mindering gebracht.

De prijs van de vervoersvergoeding bedraagt momenteel 0,50 cent per kilometer heen & terug.
Deze prijs wordt regelmatig geïndexeerd en aangepast.

Eventuele andere prijsstijgingen worden duidelijk vermeld op de website, Sociale Media & het document: Aanbod & Prijzen Coupe Chat.

Verantwoordelijkheden en plichten van de ondernemer:

De ondernemer verplicht zich ertoe conform de gesloten overeenkomst gedurende de desbetreffende periode de verzorging te verlenen op professionele wijze.

De ondernemer zal zoveel mogelijk rekening houden met de individuele wens van de klant ten aanzien van de verzorging van het dier. Rekening houdend met de Vachtvriendelijke en Katvriendelijke principes kan Kattentrimsalon Coupe Chat weigeren om bepaalde handelingen uit te voeren die de gezondheid van de vacht, de huid of de kat in het gedrang kunnen brengen.
Eveneens voor de modules Kattenoppas & Gedragstherapie.

Mocht het dier tijdens de verzorging abnormaal gedrag of probleemgedrag vertonen, behoudt de ondernemer te allen tijde het recht om direct voor dat specifieke dier de verzorging/ trimbeurt te onderbreken/beëindigen.

Coupe Chat kan een afspraak aan huis stopzetten indien er sprake is van een onveilige situatie op de plaats van afspraak, waardoor het trimmen niet veilig kan uitgevoerd worden.
De onveilige situatie kan betrekking hebben op de veiligheid van het dier, de trimmer of eventuele andere aanwezigen.
Dit kan zowel te maken hebben met de weersomstandigheden, noodsituaties zoals een natuurramp, de staat van het gebouw, het meubilair of het gedrag van de eigenaar, medebewoners, bezoekers of de aanwezige dieren.

Indien de gevraagde diensten door overmacht of onvoorziene omstandigheden (arbeidsongeschiktheid, ongeval, familiale redenen,…) niet door de ondernemer kunnen worden uitgevoerd, wordt u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte gebracht. We zoeken samen naar een geschikte oplossing of plannen een nieuwe afspraak in. De klant kan in geen enkel geval een schadevergoeding eisen. 

De Ondernemer respecteert de wetten op het dierenwelzijn en zal te allen tijde deze promoten en aanklagen indien ze noet worden gevolgd.

Kattentrimsalon Coupe Chat kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor enige negatieve, onwenselijke of schadelijke gevolgen van het gegeven advies tijdens eender welke vorm van betaalde of niet-betaalde afspraak (Trimafspraak, trimgewenning, kattenoppas, gedragstherapie, artikels gepubliceerd online of in magazines, lezingen, interviews of andere vormen van educatie naar de klant of andere dierenprofessionals). De klant is altijd eindverantwoordelijke voor het uitvoeren van de adviezen.

Verantwoordelijkheden en plichten van de klant

De klant moet, uiterlijk bij het begin van de afspraak, de ondernemer alle informatie verstrekken die van belang is voor een goede en verantwoorde verzorging van het huisdier, mondeling & via een klantenfiche verplicht in te vullen.
De ondernemer mag er van uit gaan dat de door de klant verstrekt informatie correct is.

De klant is aansprakelijk voor de gevolgen wanneer de ondernemer schade ondervindt als gevolg van het niet vermelden van gegevens (indien de klant hier in oorsprong kennis van heeft genomen) of het verstrekken van onjuiste gegevens over het dier.)

De klant verplicht zich ervoor te zorgen dat het dier aanwezig is op de afgesproken dag(en) en tijd(en). Indien het dier niet aanwezig is wordt de vervoersvergoeding en eventuele parkeerkosten in rekening gebracht en stelt Coupe Chat een nieuwe afspraak voor.

Ziekte van het dier:

De klant dient eventuele ziekte(n) en/of afwijking(en) vooraf aan de ondernemer mee te delen.

De ondernemer verplicht zich ertoe om bij ziekte van het dier (of een vermoeden daarvan) tijdens de trimbeurt, dit te melden aan de eigenaar tenzij er sprake is van een spoed- of noodgeval, in welk geval de ondernemer de dichtstbijzijnde dierenarts/dierenkliniek zal consulteren. Verder is de ondernemer verplicht om in dat geval alle maatregelen te nemen die haar in de gegeven situatie correct lijken.
De hieraan verbonden kosten (dierenartskosten, medicatie, …) zijn voor rekening van de klant. De gereden kilometers worden vergoed tegen de geldende vervoersvergoeding & eventuele parkeerkosten.

Indien er bij het dier parasieten aangetroffen worden zoals vlooien, luizen of schimmel, wordt dit in rekening gebracht. De materialen en het salon moeten dan extra gereinigd worden en het trimsalon sluit 2 volledige dagen.

Bij vlooien wordt een extra toeslag bovenop de gekozen trimbehandeling aangerekend van 25€.
Bij vlooien ontdekking wordt de trimbehandeling verder gezet en kan er op vraag van de eigenaar behandelt worden voor vlooien, mits ondertekenen van het document: Vlooienbehandeling. Coupe Chat is niet verantwoordelijk voor een negatieve reactie van de huid van de kat hierop, bv. Allergie, uitslag,…

Bij het vermoeden van schimmel o.a. Microsporum Canis of andere schimmels die “ringworm” veroorzaken, wordt de trimbeurt onmiddellijk stopgezet (gezien het hoge besmettingsrisico voor andere trimklanten).
Er wordt aangeraden om zo snel mogelijk een afspraak te maken bij de dierenarts voor de behandeling van schimmel, wegens GROOT besmettingsgevaar. Bij het ontdekken van schimmel wordt een extra toeslag bovenop de gekozen trimbehandeling aangerekend van 25€.
De materialen en het salon moeten extra gereinigd worden en het trimsalon sluit 2 volledige dagen.
De trimmer kan de afspraak pas voortzetten indien het dier in kwestie, andere huisdieren en eventueel de eigenaar behandeld zijn én genezen verklaard door een dierenarts.
De trimmer kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor verdere uitbreiding van de infectie op het dier zelf of naar andere dieren of mensen, die zich in het huis van de eigenaar bevinden. Het afgeschoren haar bevat schimmel en moet op de daarvoor correctie manier door de eigenaar verwijderd worden.

Indien er dringend dierenartsbezoek nodig is, vallen deze kosten volledig terug op de eigenaar.

Overlijden van het dier:

Indien het dier sterft tijdens de trimbehandeling, kattenoppas & gedragstherapie kan de ondernemer niet aansprakelijk gesteld worden.

Indien het dier komt te overlijden tijdens de afwezigheid van de klant, brengt de ondernemer de eigenaar of diens contactpersoon zo snel mogelijk op de hoogte.
Het stoffelijk overschot zal aan de eigenaar of contactpersoon worden overgedragen.

 Aansprakelijkheid:

De ondernemer is t.o.v. de klant aansprakelijk voor schade veroorzaakt door haar of door personen in haar dienst. Hiervoor heeft de ondernemer een verzekering beroepsaansprakelijkheid afgesloten bij Leantis.

De ondernemer zal, in geval er schade is veroorzaakt, de klant of de aangewezen contactpersoon hiervan zo snel mogelijk in kennis stellen.

De klant is aansprakelijk voor aantoonbare schade, geleden door ondernemer of derden, veroorzaakt door het dier van de klant. Eventuele kosten van medische zorg en schade aan derden zijn voor rekening van de klant.

De ondernemer kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het weglopen van het dier. Mocht het dier tijdens het verzorgen weglopen dan zal de ondernemer alles in haar mogelijkheid doen om het dier terug te vinden.

De ondernemer is niet verantwoordelijk voor het ontstaan van bacteriële/virale infecties of al dan niet besmettelijke huidaandoeningen.

De ondernemer is niet verantwoordelijk voor eventuele ongelukken in de woonst tenzij nalatigheid van de ondernemer kan bewezen worden.

De aansprakelijkheid van de ondernemer blijft beperkt tot de periode waarin het dier aan de zorgen van de ondernemer werd toevertrouwd.

Schade en verzekeringen:

De eigenaar van het dier is volgens de Belgische wet aansprakelijk voor de materiële en immateriële schade die zijn/haar dier toebrengt aan derden of aan eigendommen van derden. De ondernemer mag er van uitgaan dat de klant een familiale verzekering heeft afgesloten, waarin de huisdieren mee verzekerd zijn.

Privacy beleid en gegevensverwerking:

Kattentrimsalon Coupe Chat verwerkt persoonsgegevens overeenkomstig de Belgische en Europese privacyverklaring.

Dit privacy beleid beschrijft ons beleid en onze procedures met betrekking tot het verzamelen, gebruiken en vrijgeven van uw informatie wanneer u de service gebruikt en vertelt u over uw privacy rechten en hoe de wet u beschermt. We gebruiken uw persoonlijke gegevens om de service te leveren en te verbeteren. Door gebruik te maken van de Service gaat u akkoord met het verzamelen en gebruiken van informatie in overeenstemming met dit Privacy beleid. 

Verzamelen en gebruiken van uw persoonlijke gegevens:

Soorten verzamelde gegevens:

Persoonlijke gegevens:

Tijdens het gebruik van de service van Coupe Chat, kan ik u vragen om ons bepaalde persoonlijk identificeerbare informatie te verstrekken die kan worden gebruikt om contact met u op te nemen of u te identificeren.

Persoonlijk identificeerbare informatie kan omvatten, maar is niet beperkt tot:

  • E-mailadres
  • Voornaam en achternaam
  • Telefoonnummer
  • Adres, Provincie, Postcode


Bewaring van uw persoonlijke gegevens:

Coupe Chat bewaart uw persoonlijke gegevens alleen zolang als nodig is voor de doeleinden die in dit privacy beleid worden uiteengezet. We zullen uw persoonlijke gegevens bewaren en gebruiken voor zover nodig om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen (bijvoorbeeld als we verplicht zijn uw gegevens te bewaren om te voldoen aan de toepasselijke wetgeving), geschillen op te lossen en onze wettelijke overeenkomsten en ons beleid te handhaven.

Coupe Chat bewaart ook gebruiksgegevens voor interne analysedoeleinden. Gebruiksgegevens worden over het algemeen voor een kortere periode bewaard, behalve wanneer deze gegevens worden gebruikt om de beveiliging te versterken of om de functionaliteit van onze service te verbeteren, of wanneer we wettelijk verplicht zijn om deze gegevens voor langere tijd te bewaren.

Houd er echter rekening mee dat we bepaalde informatie mogelijk moeten bewaren wanneer we een wettelijke verplichting of wettelijke basis hebben om dit te doen.

Politie:

Onder bepaalde omstandigheden kan Coupe Chat worden verplicht om uw persoonlijke gegevens vrij te geven als dit wettelijk verplicht is of als reactie op geldige verzoeken van overheidsinstanties (bijv. een rechtbank of een overheidsinstantie).

Andere wettelijke vereisten

De veiligheid van uw persoonlijke gegevens is belangrijk voor ons, maar onthoud dat geen enkele methode via internet of methode van elektronische opslag 100% veilig is. Hoewel Coupe Chat ernaar streven om commercieel aanvaardbare middelen te gebruiken om uw persoonlijke gegevens te beschermen, kunnen we de absolute veiligheid ervan niet garanderen.

Wijzigingen in dit privacy beleid:

We kunnen ons privacy beleid van tijd tot tijd bijwerken.
We zullen u op de hoogte stellen van eventuele wijzigingen door het nieuwe privacy beleid op de website, Sociale Media & op het document: Huisreglement te plaatsen. We laten het u weten via e-mail, voordat de wijziging van kracht wordt en werken de datum “Laatst bijgewerkt” bovenaan dit privacy beleid bij. U wordt geadviseerd om dit privacy beleid regelmatig te bekijken op eventuele wijzigingen. Wijzigingen in dit privacy beleid zijn van kracht wanneer ze op deze pagina worden geplaatst.

 

Indien u vragen heeft kan u contact opnemen via email: coupechat@proximus.be

Auteursrechten:

Alle informatie, teksten, brochures, flyers, blogartikels en andere dingen geschreven en/of ontworpen door Kattentrimsalon Coupe Chat zijn uitsluitend voor de klant en mogen niet zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de auteur gekopieerd, gedeeld of openbaar gemaakt worden aan derden.
De enige uitzondering hier op zijn de posts gemaakt door Kattentrimsalon Coupe Chat op haar Sociale Media kanalen. Deze mogen op Sociale Media gedeeld worden met vermelding van de naam van de auteur of indien het logo hier duidelijk op vermeld staat.

Contactgegevens:

Kattentrimsalon
Kattenoppas
Gedragstherapeut
Coupe Chat
coupechat@proximus.be
0495/88.80.03
BTW nummer: BE 0799.407.385

 

© 2023 Kattentrimsalon, Kattenoppas, Gedragstherapeut Coupe Chat


Indien u deze afspraken correct naleeft beloof ik u eveneens mijn woord op een zorgvuldige behandeling van uw kat.

Zo kan u er ook vanuit gaan dat privacy ten volste wordt gerespecteerd en ik mij aan de zwijgplicht verbind.

Copyright © 2024 . All Rights Reserved. | Chique Photography by Catch Themes